/ سرویس کولر آبی





سرویس کولر آبی


سرویس کولر آبی یکی از آن کارهایی است که معمولا با شروع فصل تابستان انجام می‌شود. کولر آبی به دلیل برخورداری قطعات مکانیکی فراوان، به تعمیر و نگهداری دائمی نیاز دارد و در صورت کوتاهی در این زمینه، ممکن است به کولر آبی آسیب وارد شود. سرویس کولر آبی شامل چند کار رایج است؛ معمولا کارهایی از قبیل تعویض پوشال، تعویض تسمه، تنظیم شناور، بررسی و تعویض پمپ آب کولر، تعویض برزنت، بررسی اتصالات الکتریکی و بررسی کلید کنترل کولر آبی از جمله کارهایی هستند که در این زمان انجام می‌شوند. روغن کاری یاتاقان‌ها و درام کولر هم باید توسط فرد تکنسین انجام شود.

کارهای دیگری از قبیل تعویض کف کولر آبی و تعویض موتور الکتریکی هم در زمان سرویس کولر آبی قابل انجام هستند که البته جزو موارد نادر به شمار می‌آیند. به ندرت پیش می‌آید که موتور الکتریکی کولر آبی در اثر فرسودگی و عمر زیاد از کار بیفتد یا نیاز به سیم پیچی پیدا کند. کانال هوایی که سرما را به داخل ساختمان هدایت می‌کند هم گاهی مشکل‌ساز می‌شود و لازم است با جوشکاری و آهنگری نسبت به رفع مشکل پیش آمده اقدام کرد. تمام این عوامل باید در زمان سرویس کولر آبی بررسی شوند و در صورت نیاز، باید برای رفع مشکلات پیش آمده در عملکرد کولر اقدام کرد.

ورکاپ می‌تواند متخصصان سرویس کولر آبی را به شما معرفی کند و سرمای مطبوع خانه‌ی شما را در فصل تابستان تضمین کند. با استفاده از سرویس کولر آبی ورکاپ می‌توانید بدون درگیر شدن با مشکلات جستجوی متخصص، کولرتان را برای فصل گرم سال آماده کنید.

* حداقل هزینه پرداختی شما در سرویس کولر آبی ۳۰ هزار تومان خواهد بود.

الف) هزینه سرویس کولر آبی بر اساس میزان کاری که باید در کولر شما انجام شود، تعیین می‌شود.

ب) برخی از کارهایی که باید در سرویس کولر آبی انجام شوند، مراحل مشخصی دارند و هزینه‌ی ثابتی هم برایشان در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال برای تعویض پمپ آب یا تعویض پوشال کولر آبی دستمزد مشخصی تعیین شده است.

پ) هزینه برخی از کارهای مربوط به کولر آبی با توجه به شرایط و میزان کار مورد نیاز تعیین می‌شود. به عنوان مثال در صورت خرابی و پوسیدگی کف کولر آبی، ابتدا باید کارشناس از میزان آسیب مطلع شود و با جوشکاری یا تعویض کامل کف کولر نسبت به رفع مشکل اقدام کند. این کار پس از توافق بین مشتری و متخصص بر سر هزینه انجام می‌شود.

ت) قیمت‌های اعلام شده تنها اجرت انجام کار هستند و هزینه‌ی خرید متریال و لوازم به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. می‌توانید خودتان تمام لوازم یدکی را تهیه کنید یا از متخصص بخواهید این کار را برایتان انجام دهد.

ث) در صورتی که دسترسی به کولر با دشواری همراه باشد یا در موقعیت بدی قرار داشته باشد، هزینه سرویس کولر آبی بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان افزایش خواهد یافت. برای این کار لازم است تا بین مشتری و متخصص بر سر قیمت توافق شود.

  • سرویس کامل کولر آبی: 75 هزار تومان
  • نصب و راه‌اندازی: 100 هزار تومان
  • تعویض برزنت: 30هزار تومان
  • تعویض کامل کف کولر: 70هزار تومان
  • تعمیر موتور،پمپ،دینام و ....: توافقی
  •   با اولین سفارش خود شامل 10% تخفیف (هدیه تابستانه ورکاپ) شوید.

سفارش سرویس کولر آبی


شما سفارش سرویس کولر آبی را انتخاب کرده‌اید. لطفاً اطلاعات زیر را با دقت تکمیل کنید. این اطلاعات کمک می‌کند که متخصصان ما برآورد دقیق‌تری از پروژه و هزینه‌های آن داشته باشند.

مرحله اول : تعیین نوع مشکلتان (ضروری)

مرحله دوم : تعیین حجم کولر