/ سفارش نظافت منزل،اداری ،مشاعات





نظافت منزل،اداری ،مشاعات


نظافت محیط از کارهای رایجی است که در تمام فضاها انجام می‌شود. این کار ممکن است به شکل نظافت منزل، نظافت فضای اداری و محل کار یا نظافت مشاعات ساختمانی انجام شود که هر یک از آنها شرایط و مقتضیات خاص خود را دارند. نظافت منزل به دلایل فصلی مختلفی از قبیل تعطیلات سال جدید، آغاز فصل تابستان و آغاز فصل مدارس انجام می‌شود؛ در هنگامی که مهمان داریم هم این کار را انجام می‌دهیم. نظافت فضای اداری هم که معمولا با توجه به رفت و آمد زیاد، هر چند روز یک‌بار ضروری است.

در سرویس نظافت منزل و محیط اداری، کارهایی مثل گردگیری و شستن کف اتاق‌ها، شستن در و پنجره و شستن دیوارها توسط نظافتچی انجام می‌شود. فرد نظافتچی باید زباله‌ها را به بیرون انتقال دهد و از تمیز شدن کامل محیط اطمینان حاصل کند. از یک فرد نظافتچی انتظار می‌رود کارهایی مثل نظافت آشپزخانه، مرتب کردن کابینت‌ها، نظافت سرویس بهداشتی و حمام را هم انجام دهد. نظافت منزل و محیط اداری توسط نیروهای خبره‌ی ورکاپ انجام می‌شود. شما می‌توانید برای نظافت مشاعات از جمله راه‌پله و حیاط هم از سرویس ورکاپ استفاده کنید و منزل یا محل کارتان را تمیز و پاکیزه از ما تحویل بگیرید. در نظافت منزل ورکاپ می‌توانید بهترین سرویس ممکن را در بهترین زمان قابل انجام دریافت کنید.

الف) هزینه نظافت منزل و فضای اداری با روش ساده‌ای محاسبه می‌شود و پیچیدگی خاصی ندارد.

ب) در صورت استفاده از سرویس زمان‌بندی شده‌ی ورکاپ، تنها لازم است هزینه‌ی از پیش تعیین‌شده را بپردازید و نیاز به پرداخت هیچ مبلغ اضافه‌ای نیست.

پ) در صورت نیاز به انجام کارهای اضافه از قبیل شستن دیوارها، کار در ارتفاع یا جایجایی اثاثیه، باید پیش از شروع کار درباره‌ی هزینه با فرد نظافتچی به توافق برسید.

  • هر ساعت نظافت منزل،فضای اداری،مشاعات  بین 12.5-15 هزار تومان(نرخ عنوان شده بستگی به تشخیص کارشناس با توجه به شرایط و حجم کار تعیین می گردد.)
  •  

سفارش نظافت منزل،اداری ،مشاعات


شما سفارش نظافت منزل،اداری ،مشاعات را انتخاب کرده‌اید. لطفاً اطلاعات زیر را با دقت تکمیل کنید. این اطلاعات کمک می‌کند که متخصصان ما برآورد دقیق‌تری از پروژه و هزینه‌های آن داشته باشند.

مرحله اول : انتخاب خدمت مورد نیاز (ضروری)

مرحله دوم : انتخاب مدت زمان مورد نیاز (ضروری)

مرحله دوم : انتخاب جنسیت متخصص (ضروری)

مرحله سوم : تعداد متخصص آقا

تعداد متخصص آقا


مرحله سوم : تعداد متخصص خانم

تعداد متخصص خانم


مرحله پنجم : سایر خدمات مورد نیاز