/ در و پنجره UPVC





در و پنجره UPVC


در و پنجره‌های فلزی و آلومینیومی قدیمی دیگر طرفداری ندارند و تمام افراد به سمت استفاده از در و پنجره UPVC (یو پی وی سی) گرایش پیدا کرده‌اند. این نوع جدید از در و پنجره به دلیل ظاهر زیبا، تنوع در نوع باز و بسته شدن و ماندگاری بسیار بالا محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. در و پنجره UPVC دارای مزایای متعددی هستند و در مقایسه با انواع دیگر در و پنجره‌ها، برتری‌های غیرقابل انکاری دارند. یکی از مزایای آنها در کاهش دادن مصرف انرژی است. استفاده از در و پنجره UPVC کاری می‌کند تا هدررفت انرژی خانه به پایین‌ترین میزان ممکن برسد و همین موضوع به کاهش هزینه برق و گاز منجر می‌شود. توانایی فوق‌العاده‌ی در و پنجره‌ی UPVC در کاهش نویزهای محیطی بیرون از خانه یکی دیگر از ویژگی‌های خوب آنها است.

نوع پروفیل یکی از فاکتورهایی است که در تعیین قیمت در و پنجره UPVC تاثیرگذار است. نوع شیشه‌ی استفاده شده هم می‌تواند قیمت نهایی در و پنجره UPVC را دستخوش تغییر کند. شما در زمان سفارش ساخت این نوع از در و پنجره می‌توانید تعیین کنید که از شیشه ۲ جداره یا ۳ جداره استفاده شود و اینکه شیشه‌ها از نوع ساده یا رفلکس باشند. حتی یک نوع ساده‌ی تک‌جداره هم وجود دارد که از نظر قیمتی به مراتب از انواع دیگر ارزان‌تر است. نوع یراق آلات مورد استفاده هم مستقیما روی نوع باز و بسته شدن درها و پنجره‌ها تاثیر می‌گذارد و استفاده از یراق آلات پیچیده‌تر، منجر به افزایش قیمت در و پنجره می‌شود. ورکاپ می‌تواند انواع این درها و پنجره‌ها را با بهترین قیمت و توسط بهترین متخصصان این حوزه برای شما تولید و در محل مورد نظرتان نصب کند.

* هزینه‌ی پرداختی شما در سرویس در و پنجره یو پی وی توافقی خواهد بود.

الف) منظور از اینکه هزینه ساخت در و پنجره‌ی UPVC بر مبنای تعرفه هر برند محاسبه می‌شود این است که برای هر برند، قیمت‌های مشخصی تعیین شده و قیمت نهایی در و پنجره‌ی شما بر اساس برندی که انتخاب می‌کنید تعیین می‌شود.

ب) قیمت ساخت در و پنجره UPVC به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله‌ی آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند پروفیل انتخابی
  • سفید یا رنگی بودن پروفیل
  • تعداد بازشو و نوع بازشدن
  • نوع یراق آلات استفاده شده
  • نوع شیشه انتخابی

پ) هزینه نصب در و پنجره UPVC با توجه به نوساز یا در حال بازسازی بودن ساختمان متفاوت است. از آنجایی که در حین بازسازی ساختمان لازم است تا آماده‌سازی‌هایی روی محل نصب در و پنجره انجام شود، هزینه نصب در آنها بیشتر است.

ت) دلیل اینکه هزینه نصب در و پنجره UPVC به صورت بازه‌ای اعلام شده در این است بین ساختمان‌ها تفاوت‌های زیادی وجود دارد. در صورت سختی کار نصب در و پنجره هزینه‌ی بیشتری دریافت می‌شود و در صورت نصب آسان، حداقل این بازه از مشتری گرفته می‌شود.

ث) کرایه حمل در و پنجره تا محل بر عهده‌ی مشتری است.

ج) حداقل هزینه‌ی پرداختی شما در سرویس در و پنجره یو پی وی سی توافقی خواهد بود.

 

  • ساخت در و پنجره UPVC: محاسبه بر مبنای تعرفه هر برند
  • نصب در و پنجره ساختمان نوساز: درصدی توافقی از هزینه ساخت
  • نصب در و پنجره ساختمان در حال بازسازی: درصدی توافقی از هزینه ساخت
  • هزینه کارهای کوچک: توافقی

سفارش در و پنجره UPVC


شما سفارش در و پنجره UPVC را انتخاب کرده‌اید. لطفاً اطلاعات زیر را با دقت تکمیل کنید. این اطلاعات کمک می‌کند که متخصصان ما برآورد دقیق‌تری از پروژه و هزینه‌های آن داشته باشند.

مرحله اول : انتخاب تعداد پنجره ها (ضروری)

مرحله دوم : انتخاب نوع پروفایل مورد نظر (ضروری)

مرحله سوم : انتخاب نوع شیشه